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Erogati in lingua Inglese
Le informazioni sulla didattica, sulla ricerca e sui compiti istituzionali riportate in questa pagina sono certificate dall'Ateneo; ulteriori informazioni, redatte a cura del docente, sono disponibili sulla pagina web personale e nel curriculum vitae indicati nella scheda.
Informazioni
DocenteLamberti Lucio
QualificaProfessore ordinario a tempo pieno
Dipartimento d'afferenzaDipartimento di Ingegneria Gestionale
Settore Scientifico DisciplinareIEGE-01/A - Ingegneria Economico-Gestionale
Curriculum VitaeScarica il CV (189.92Kb - 02/12/2019)
OrcIDhttps://orcid.org/0000-0002-4576-1642

Contatti
Orario di ricevimento
DipartimentoPianoUfficioGiornoOrarioTelefonoFaxNote
DIG11.69VenerdìDalle 17:00
Alle 19:00
------Prenotare gli appuntamenti inviando richiesta via mail
E-maillucio.lamberti@polimi.it
Pagina web redatta a cura del docentehttp://beep.metid.polimi.it/web/c_insegn-072797-corsola-405-kindir-*/home#p_134

Fonte dati: RE.PUBLIC@POLIMI - Research Publications at Politecnico di Milano

Elenco delle pubblicazioni e dei prodotti della ricerca per l'anno 2025 (Mostra tutto | Nascondi tutto)
Tipologia Titolo Pubblicazione/Prodotto
Articoli su riviste
Leveraging social capital for destination promotion in the metaverse: The Enoverse case (Mostra >>)


Elenco delle pubblicazioni e dei prodotti della ricerca per l'anno 2024 (Mostra tutto | Nascondi tutto)
Tipologia Titolo Pubblicazione/Prodotto
Contributi su volumi (Capitolo o Saggio)
Made to Impress: Examining the Influence of Tailored Advertising Disclosures on Persuasion Knowledge (Mostra >>)
Tempo di scelte per il commercio (Mostra >>)
Contributo in Atti di convegno
360-degree virtual tours in destination marketing: A multi-method approach exploring the effects of presence and emotions on intention to visit (Mostra >>)
Aesthetic emotions and tourism behaviours: impacts of interactive versus non-interactive virtual reality (VR) experiences (Mostra >>)
Beyond Reality: Exploring Product-Environment Congruency in Immersive Virtual Environments (Mostra >>)
Framing influencer marketing in the funnel: an elaboration likelihood model perspective and a research agenda (Mostra >>)
How information technologies can support the integration between supply chain and marketing (Mostra >>)
Promoting rural tourism through the Metaverse: a case study (Mostra >>)
Articoli su riviste
How immersive technologies impact behavioral responses in destination marketing: the role of physiological arousal, presence, and age (Mostra >>)
Now you see me. Evaluating visual and auditory brand placement disclosures in music videos (Mostra >>)


Elenco delle pubblicazioni e dei prodotti della ricerca per l'anno 2023 (Mostra tutto | Nascondi tutto)
Tipologia Titolo Pubblicazione/Prodotto
Contributo in Atti di convegno
Beyond clicks and impressions: enhancing advertising effectiveness measurement with attention metrics (Mostra >>)
Examining Advertising Blindness in Metaverse: An Investigation on the Perception of Ads in Virtual Environments (Mostra >>)
Exploring Advertising Blindness in the Metaverse: An Empirical Investigation Using Consumer Neuroscience (Mostra >>)
Four strategies to drive the metaverse business transformation (Mostra >>)
Immersed in Retailing Virtual Experiences: What Managers Can Learn From The Evolution Of Consumer Behavior (Mostra >>)
Improving the Supply Chain - Marketing interface, translating the Voice of the Customer into processes (Mostra >>)
Towards immersive virtual tourism experiences: lessons learnt from applied neuroscience (Mostra >>)
Articoli su riviste
How did you feel during the navigation? Influence of emotions on browsing time and interaction frequency in immersive virtual environments (Mostra >>)


Elenco delle pubblicazioni e dei prodotti della ricerca per l'anno 2022 (Mostra tutto | Nascondi tutto)
Tipologia Titolo Pubblicazione/Prodotto
Contributo in Atti di convegno
Find me if you can. Assessing visual and auditory product placement disclosures in online music videos (Mostra >>)
If I feel it, I buy it. How sense of Presence can influence consumer behaviour in the Metaverse (Mostra >>)
Measuring the experience in the metaverse: A conceptual and methodological review of consumer presence in immersive virtual environments (Mostra >>)
Product attachment: an empirical investigation of the visceral, behavioral, and reflective components (Mostra >>)
Your ad is ignored. Applying consumer neuroscience to investigate advertising blindness in the metaverse (Mostra >>)
Articoli su riviste
Influence of Sales Promotion on Impulse Buying: A Dual Process Approach (Mostra >>)


Elenco delle pubblicazioni e dei prodotti della ricerca per l'anno 2021 (Mostra tutto | Nascondi tutto)
Tipologia Titolo Pubblicazione/Prodotto
Contributo in Atti di convegno
Commissioning neuromarketing: what do practitioners need to consider? (Mostra >>)
How do affective states influence browsing in immersive virtual environments? Empirical insights into cognitive and neurophysiological drivers of interactive behaviours (Mostra >>)
Investigating the effect of price tag colours on cortical, cardiac and ocular responses (Mostra >>)
Articoli su riviste
Past, Present, and Future of Impulse Buying Research Methods: A Systematic Literature Review (Mostra >>)
manifesti v. 3.7.7 / 3.7.7
Area Servizi ICT
07/02/2025